Visit Vestfold - Favicon in menu
      Sandefjord

      Wick

      Alonsohuset ønsker velkommen til en spirende vårkonsert med Ståle Søndrål Wick i peisestua.

      Dette arrangementet har vært.

      Ståle har spilt i ulike konstellasjoner her før; Bob&Bruce, Mick&Keith, Wick Street Duo, Rockabilly-bandet Krom og som gjest med Medborgarna.
      Han debuterte med helt egne låter på Alonsohuset i fjor sommer. I februar spilte han vinterkonsert og i pinsen spilte han sesong-åpningskonserten ute på tunet. Nå kommer han i peisestua og fyller hele scenen med sjel, humor, gitarer, historier, munnspill og stemme.
      Det blir låter om livet, historier om barna, om kjærlighetens ulike farger, barndommens hvite ark, harahjerter, om boyband på halling, smil, om å vera nefør og sanger fra den inste grinda.
      På vælas finaste dialekt.. og med masse glimt i øyet.

      Wick - Visit Vestfold